Digital Repository of Ostroh Academy

Когнітивний підхід до навчання спілкування англійською мовою

Коробко, О.М. (O. Korobko) (2009) Когнітивний підхід до навчання спілкування англійською мовою. Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.13. pp. 226-233.

[img] PDF
Download (361kB)

Abstract

У статті автор окреслює основні принципи когнітивного підходу до викладання англійської мови як засобу спілкування. Когнітивний підхід розглядається як такий, що забезпечує ефективне вивчення іноземної мови, сприяє підвищенню інтересу студентів до предмету й дозволяє підготувати студентів до реальних ситуацій спілкування із носіями мови, що вивчається (In this article the author describes basic principles of the cognitive approach to teaching English as means of communication. Cognitive approach is regarded as one that provides the effective study of foreign language, assists the increase of students’ interest to the subject and allows preparing students to the real communicative situations with the native speakers)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія"
Subjects: by fields of science > Education > Pedagogics
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: Scientific centre > Laboratory of Cognitive Psychology
The College of Political Studies and Information Management > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences
Depositing User: Пров. б-р Наталя Денисенко
Date Deposited: 30 Sep 2011 11:34
Last Modified: 30 Sep 2011 11:34
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1074

Actions (login required)

View Item View Item