Туристичний портал як інструмент маркетингу території (на прикладі Рівненщини)

Дубровик, Т. О. (2012) Туристичний портал як інструмент маркетингу території (на прикладі Рівненщини). Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 317-324.

[thumbnail of 35.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (383kB) | Preview

Анотація

У статті частково проаналізовано основний інструментарій маркетингу території, звернено увагу на особливостях реалізації інформаційної підтримки маркетингу території Рівненської області. Охарактеризовано функції туристичних порталів для здійснення реалізації туристичних проектів і розвитку Рівненщини загалом. (This article particularly analyzes the basic tools of marketing territory, drawn attention to the peculiarities of informational support marketing territory of Rivne region. Characterizes the function oftourist portals for the implementation of tourist projects and for development of Rivne region.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Туристичний портал, маркетинг території, Рівненщина. (Travel portal, marketing of territories, Rivne region.)
Теми: За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 07 Лют 2012 12:35
Остання зміна: 07 Лют 2012 12:35
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1155

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент