Політичні функції соціальних медіа у виборчому процесі

Прасюк, О. В. (O. Prasiuk) (2012) Політичні функції соціальних медіа у виборчому процесі. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 328-333.

[thumbnail of 37.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (295kB) | Preview

Анотація

У дослідженні проаналізовано використання соціальних медіа учасниками виборчого процесу, виокремлено переваги їх використання порівняно з традиційними ЗМІ, названо та охарактеризовано політичні функції соціальних медіа у виборчому процесі. (In research the use of social media the participants of electoral process is analyzed, advantages of the use social media in comparison with traditional MASS-MEDIA are distinguished; the political functions of social media in an electoral process are adopted and described.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Соціальні медіа, мас-медіа, виборчий процес, політичні функції, Інтернет. (Social media, mass-media, electoral process, political functions, Internet.)
Теми: За напрямами > Політика
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 07 Лют 2012 13:18
Остання зміна: 06 Бер 2012 09:18
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1156

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент