Використання інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК)в електронних ЗМК для рекламування діяльності туристичних агенцій

Химера, М. В. (Khymera) (2012) Використання інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК)в електронних ЗМК для рекламування діяльності туристичних агенцій. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 346-349.

[thumbnail of 40.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (162kB) | Preview

Анотація

Розглянуто основні аспекти використання інтегрованих маркетингових комунікацій українськими туристичними агенціями за допомогою електронних засобів масової комунікацій як найоптимальнішого каналу поширення комерційної інформації.(In the article are examined the main aspects of integratec marketing communications campain by Ukrainian travel agencies which used electronic media as a communications channel fi» distribution of commercial information.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Iнтегровані маркетингові комунікації, засоби масової комунікації, комерційна інформація, туристичні агенції.(The integrated marketing communication, mass media, commercial information, travel agencies.)
Теми: За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 07 Лют 2012 14:46
Остання зміна: 07 Лют 2012 14:46
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1158

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент