МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ: АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ (METHOD OF APPLICATION personally oriented approach to the study UKRAINIAN LANGUAGE:ANALYSIS OF RESULTS OF EXPERIMENTAL INVESTIGATION.)

Цімахович , К. (K. Tsimascovych) (2012) МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ: АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ (METHOD OF APPLICATION personally oriented approach to the study UKRAINIAN LANGUAGE:ANALYSIS OF RESULTS OF EXPERIMENTAL INVESTIGATION.). (Unpublished)

[thumbnail of Tsimascovych_140512.pdf] PDF - Accepted Version
Download (237kB)

Анотація

У статті проаналізовано методику застосування особистісно орієнтованого навчання, висвітлено хід педагогічного експерименту і практично обґрунтовано ефективність досліджуваного підходу до вивчення рідної мови.
(This article is devoted to analyzing use of personality oriented studies, highlighting course of pedagogical experiment and theoretical explanation of effectiveness of examined approach to learning native language.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: особистісно орієнтований підхід, методика навчання орфографії, педагогічний експеримент, інтерактивні методи навчання. (personality oriented studies, methodology of orthography studying, pedagogical experiment, interactive methods of studies.)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра української мови і літератури
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 14 Тра 2012 14:40
Остання зміна: 14 Тра 2012 14:40
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1342

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент