Digital Repository of Ostroh Academy

Метапам'яттєві судження та когнітивні процеси, що лежать в їх основі (Metamemory judgements and cognitive processes to their underlying cognitive processes)

Волошина, В. О. (V. Voloshyna) and Каламаж, Р. В. (R. Kalamazh) and Джонсон, U. F. (U. Dzonson) (2012) Метапам'яттєві судження та когнітивні процеси, що лежать в їх основі (Metamemory judgements and cognitive processes to their underlying cognitive processes). Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка”, Вип.20. pp. 78-84.

[img] PDF - Published Version
Download (367kB)

Abstract

У даній статті здійснений огляд окремих видів метапам‘яттєвих суджень та когнітивних процесів, що лежать в їх основі. Автори зосереджують свою увагу на експериментальному вивченні суджень про легкість вивчення (EOL), миттєвих (iJOL) та відкладених суджень про вивчене (dJOL). У статті викладено результати експериментального дослідження когнітивних процесів, що є основою метапам’яттєвих суджень, з використанням наступних експериментальних змінних: обумовленість часом, прогностична валідність метапам’яттєвих суджень, внутрішньокореляційний зв'язок між метапам’яттєвими судженнями. (This paper reviews different metamemory judgments concerning to their underlying cognitive processes. Authors focus this research on investigation of Ease of Learning (EOL) judgments, immediate and delayed Judgment of Learning (JOL) extent to their underlying structure. As a result, in the current research we decided to study do EOLs and JOLs of word pairs under time pressure differ from those made without any time pressure with respect to the predictive validity of the EOLs and JOLs towards later cued recall and the underlying basis of the judgments; and to investigate the intercorrelations between EOLs and immediate and delayed JOLs)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія" (The National University of Ostroh Academy), Національний університет "Острозька академія" (The National University of Ostroh Academy)
Uncontrolled Keywords: Судження про легкість вивчення (EOL), судження про вивчене (JOL), метапам’ять, запам’ятовування (Ease of Learning (EOL), Judgment of Learning (JOL), metamemory, Learning)
Subjects: by fields of science > Psychology
Наукові збірники НаУОА
Divisions: The College of Political Studies and Information Management > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences
Depositing User: Олександр Вікторович Тимощук
Date Deposited: 14 Sep 2012 08:36
Last Modified: 17 Mar 2017 12:38
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1442

Actions (login required)

View Item View Item