ФРАЗЕОЛОГІЗМИ У ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Сачковська, О. (O. Sachkovska) (2013) ФРАЗЕОЛОГІЗМИ У ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ. Студентські наукові записки. Серія "Філологічна" (Вип. 6). pp. 89-92.

[thumbnail of 6_2013_12.pdf] PDF - Published Version
Download (39kB)

Анотація

Статтю присвячено дослідженню фразеологічних одиниць у засобах масової інформації, виявлених у періодичних виданнях Великобританії. Виокремлено специфіку та функціонування даних одиниць у газетному стилі. Було проведено аналіз най-популярніших друкованих видань Великобританії, виявлено та класифіковано найчастотніше вживані фразеологізми. У даній статті наведений повний структурний аналіз вживання фразеологічних одиниць.
(The article is dedicated to the investigation of phraseological units in mass media, found out in periodicals of Great Britain. The peculiarity and functioning of these units was highlighted in periodicals. In a review of British popular press, identifies and classifies the most commonly used idioms. This article includes the complete structural analysis of the use ofphraseological units.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: фразеологічна одиниця, лексико-семантич-ний аналіз, експресивно-семантичні зв 'язки (phraseological unit, lexical and semantic analysis, expressive and semantic links)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Літературна критика. Літературні дослідження
Підрозділи: Факультет романо-германських мов
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 15 Лют 2013 10:11
Остання зміна: 15 Лют 2013 10:11
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1594

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент