Digital Repository of Ostroh Academy

Interactive learning as an innovative phenomenon in pedagogy high education (Інтерактивне навчання як інноваційне явище у педагогіці вищої школи)

Каськова, І. (Kaskova I.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Interactive learning as an innovative phenomenon in pedagogy high education (Інтерактивне навчання як інноваційне явище у педагогіці вищої школи). Social media: origins, development and prospects. pp. 7-16.

[img] PDF
Download (46kB)

Abstract

The article deals with interactive learning as an innovative phenomenon in higher education. The features and merits of such methods defined their advantages over traditional, and describes the main stages of planning interactive sessions (У статті розглянуто інтерактивне навчання як інноваційне явище у вищій школі. Охарактеризовано особливості та суть таких методів, визначено їх переваги над традиційними, а також описано основні етапи планування інтерактивних занять)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет «Острозька академія» (The National University of Ostroh Academy)
Uncontrolled Keywords: Interactive learning, the learning process, methods, interaction, cooperation (Інтерактивне навчання, навчальний процес, методи, взаємодія, співпраця)
Subjects: by fields of science > Education > Higher Education. Universities. Scientific training
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of Political Studies and Information Management > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: Пров. б-р Наталя Денисенко
Date Deposited: 25 Feb 2013 10:26
Last Modified: 25 Feb 2013 10:26
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1643

Actions (login required)

View Item View Item