Gender issues in printed advertisment: stereotypization of woman image and establishment of sexism (Гендерна проблематика в друкованій рекламі: стереотипізація образу жінки та становлення сексизму)

Яроменко, Т. (Yaromenko T.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Gender issues in printed advertisment: stereotypization of woman image and establishment of sexism (Гендерна проблематика в друкованій рекламі: стереотипізація образу жінки та становлення сексизму). Social media: origins, development and prospects. pp. 29-44.

[thumbnail of yaromenko_130225.pdf] PDF
Download (112kB)

Анотація

The article is devoted to the peculiarities of gender in Ukrainian mass media. Gender stereotypes, which are used to attract customers, are also analyzed. Special attention is paid to female images in advertisements and their characteristics. The article also deals with the concept of sexism and its representation in printed advertisements (У статті розглядаються основні аспекти гендерної проблематики в українських друкованих засобах масової інформації. Також було проаналізовано гендерні стереотипи, що використовуються в рекламі для залучення споживача. Особливу увагу було приділено жіночим рекламним образам та їх характеристикам. В рамках гендерної стереотипізації також було вивчено прояви сексизму в друкованій рекламі)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Printed advertisement, mass media, gender stereotypes, sexism (друкована реклама, засоби масової інформації, гендерні стереотипи, сексизм)
Теми: За напрямами > Гендерні дослідження
За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 25 Лют 2013 12:51
Остання зміна: 25 Лют 2013 12:51
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1654

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент