Digital Repository of Ostroh Academy

Особливості вибору дизайну логотипу як основної складової фірмового стилю організації

Волк, К. (K. Volk) (2013) Особливості вибору дизайну логотипу як основної складової фірмового стилю організації. Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологічний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» (29 лист. 2012 р., м. Острог.). pp. 8-10.

[img] PDF
Download (1MB)

Abstract

Розглядається процес створення та критерії вибору дизайну логотипу організації. Висвітлено значущість логотипу як особливої складової фірмового стилю організації ( The process of creation and selection criteria logo design organization. Deals with the importance of logo as an integral part of corporate identity)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія" (Ostroh Academy National University )
Uncontrolled Keywords: фірмовий стиль, логотип, дизайн логотипу (corporate identity, logo, logo design)
Subjects: by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of Political Studies and Information Management > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: Пров. б-р Наталя Денисенко
Date Deposited: 20 Mar 2013 14:24
Last Modified: 20 Mar 2013 14:29
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1701

Actions (login required)

View Item View Item