Digital Repository of Ostroh Academy

"Ілюзія про знання" як рeзультат впливу інтерференції на метапам'ять (перспективи майбутнього експериментального вивчення проблематики)

Волошина, В. (V. Voloshyna) (2013) "Ілюзія про знання" як рeзультат впливу інтерференції на метапам'ять (перспективи майбутнього експериментального вивчення проблематики). Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологічний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» (29 лист. 2012 р., м. Острог.). pp. 11-16.

[img] PDF
Download (3MB)

Abstract

У роботі проведено теоретичний огляд найбільш дискурсивних питань досліджень пам’яті та метапам’яті в контексті інтерференційної теорії. Основною проблематикою даної роботи є особливості виникнення явища «ілюзії про знання», що характеризується як надмірна суб’єктивна впевненість у коректності інформації, яка зберігається в пам’яті, що однак, об’єктивно є викривленою під впливом інтерференції. Як підсумок цієї статі, автор пропонує перспективні завдання майбутнього експериментального дослідження (In the present paper, we made theoretical overview of the most discursive issues of memory and metamemory research with regard to interference theory. The main issues of this paper is an overview of the phenomenon of «illusion of knowledge», which is characterized as excessive subjective overconfidence in the correctness of the information stored in memory, however objectively, it is distorted under the influence of interference. As sum of this article, author proposes perspective aims of future experiment)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія" (Ostroh Academy National University )
Uncontrolled Keywords: пам’ять, інтерференція, метапам’ять, судження метапам’яті (memory, interference, metamemory, metamemory judgments)
Subjects: by fields of science > Psychology
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of Political Studies and Information Management > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences
Depositing User: Пров. б-р Наталя Денисенко
Date Deposited: 20 Mar 2013 14:29
Last Modified: 20 Mar 2013 14:29
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1702

Actions (login required)

View Item View Item