Digital Repository of Ostroh Academy

Реклама як неціновий метод конкурентної боротьби

Кобринь, С. (2008) Реклама як неціновий метод конкурентної боротьби. Студентські наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія «Економіка», Вип.5. pp. 393-399.

[img] PDF
Download (689kB)

Abstract

Розглядається реклама як метод нецінової конкуренції на ринку кондитерських виробів України. Досліджується роль реклами як інструменту впливу на споживчий попит. Аналізується ефективність рекламної кампанії у створенні позитивного іміджу бренду на прикладі корпорації “Рошен”

Item Type: Article
Corporate Creators: UNSPECIFIED
Subjects: by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of Economics Management
Depositing User: Пров. б-р Наталя Денисенко
Date Deposited: 08 Apr 2011 09:08
Last Modified: 08 Apr 2011 09:08
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/203

Actions (login required)

View Item View Item