ТУРИСТИЧНІ МЕДІА ЯК ЧИННИКИ ДУХОВНОМОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ ( Travel media as factors in the spiritual and moral education of youth)

Зеленюк, Ю. О. (Zelenyuk Y. O.) (2012) ТУРИСТИЧНІ МЕДІА ЯК ЧИННИКИ ДУХОВНОМОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ ( Travel media as factors in the spiritual and moral education of youth). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 207-214.

[thumbnail of 29.pdf] PDF
Download (274kB)

Анотація

У статті йдеться про можливість туристичних подорожей
як альтернативу віртуальному світу телебачення та інтернету, який на сучасному етапі розвитку суспільства активно залучає сучасну молодь. Доведено, що першорядну роль у проектуванні туристичної мандрівки грають туристичні медіа (In the article the possibility of tourist travel as an alternative
virtual to the world of television and the Internet, which at the present
stage of society development actively involves young people. Primary
role in designing tourist travel travel plays media)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: туристичні медіа, духовно-моральний розвиток, естетичний чинник, віртуальна реальність, глобалізація, туристична подорож (travel media, spiritual and moral development, the aesthetic factor, virtual reality, globalization, travel)
Теми: За напрямами > Освіта
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 07 Лис 2013 12:23
Остання зміна: 07 Лис 2013 12:23
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2493

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент