МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. (METHODICAL MAINTENANCE OF ENTERPRISES' MARKETING EFFECTIVENESS EVALUATION).

Селезньова, О. (О. Selezneva) (2014) МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. (METHODICAL MAINTENANCE OF ENTERPRISES' MARKETING EFFECTIVENESS EVALUATION). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка». (Вип.25). pp. 56-59.

[thumbnail of Sеlеznеvа_ZN_Vyp_25.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

У статті висвітлено та проаналізовано підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств національних та зарубіжних дослідників. Подано методи вимірювання її як ступеня досягнення поставлених цілей, відношення ефекту від маркетингової діяльності до витрат на її здійснення, ціни бренду, системи показників, оцінки за функціями маркетингу. Рекомендовано використовувати метод експертного аналізу за складовими компонентами маркетингової діяльності з урахуванням специфіки сфери діяльності підприємства.
(The article describes and analyzes national and foreign researchers' approaches to enterprises' marketing effectiveness evaluating. It shows the methods of evaluation it as degree of achievement the goals, dividing the marketing effect to the costs of its implementation, as a brand price, as marketing functions evaluation system. It is proposed to use the expert analysis method on components of marketing activities take into account specific of the branch in which the enterprise work.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Ефективність маркетингу, методи оцінки маркетингової діяльності. (Marketing effectiveness, evaluation methods of marketing activities.)
Теми: За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Менеджмент. Економіка підприємств
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 03 Вер 2014 14:12
Остання зміна: 03 Вер 2014 14:12
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3004

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент