ІЛЮЗІЯ ЗНАННЯ В МЕТАКОГНІТИВНОМУ МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ: ОСНОВНІ АСПЕКТИ ТА ЗМІСТОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.

Августюк, М. (M. Avhustiuk) (2014) ІЛЮЗІЯ ЗНАННЯ В МЕТАКОГНІТИВНОМУ МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ: ОСНОВНІ АСПЕКТИ ТА ЗМІСТОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Пси­хологія і педагогіка» . (Вип.26). pp. 3-6.

[thumbnail of Avhustiuk_NZ_Vyp_26.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

У статті розглядаються особливості ілюзії знання у метакогнітивному моніторингу процесу навчання. Крім того, аналізуються фактори, що впливають на виникнення ілюзії знання, і досліджується роль цього метакогнітивного явища у процесі навчання.
(The article highlights the peculiarities of the illusion of knowing in metacognitive monitoring of the educational
process. It also gives the analysis of the factors which have influence on the appearance of the illusion of knowing,
and investigates the role of this metacognitive phenomenon in the educational process).

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Iлюзія знання, метакогнітивний моніторинг, метакогнітивні судження, відчуття знання, процес навчання. (Illusion of knowing, metacognitive monitoring, metacognitive judgements, feelings of knowing, educational process.)
Теми: За напрямами > Суспільні науки > Соціологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 01 Жов 2014 12:16
Остання зміна: 01 Жов 2014 12:16
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3064

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент