АКТУАЛЬНІСТЬ ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОЕКТУВАННЯ У ВИКЛАДАННІ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТАМ – АГРОБІОЛОГАМ.

Гаврилюк, Н. (N. Havryliuk) (2014) АКТУАЛЬНІСТЬ ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОЕКТУВАННЯ У ВИКЛАДАННІ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТАМ – АГРОБІОЛОГАМ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Пси­хологія і педагогіка» . (Вип.26). pp. 32-34.

[thumbnail of Havryliuk_NZ_Vyp_26.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

У статті обґрунтовується важливість здійснення моніторингу технології проектування, виокремлюються етапи для роботи над проектами студентами, визначені функції студента-об’єкта у традиційній освіті і студента-суб’єкта в освіті, заснованій на партнерстві.
(The importance of realization of planning technology monitoring is highlighted in the article. The stages of
students’ projects are selected, and functions of student-object in traditional education and student-subject in
education based on partnership are defined).

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Моніторинг, технологія проектування, студент-суб’єкт. (Monitoring, planning technology, student-subject).
Теми: За напрямами > Освіта > Педагогіка
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 02 Жов 2014 13:34
Остання зміна: 02 Жов 2014 13:34
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3070

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент