СПЕЦИФІКА ВИВЧЕННЯ ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ (Peculiarity of the studying second foreign language in high school)

Ружин, К. (K. Ruzhyn) and Каніболоцька, O. (O. Kanibolotska) (2014) СПЕЦИФІКА ВИВЧЕННЯ ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ (Peculiarity of the studying second foreign language in high school). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна». (Вип.48). pp. 312-314.

[thumbnail of Ruzhyn.pdf] PDF - Published Version
Download (277kB)

Анотація

У статті розглядається питання про використання компаративного/співставного підходу до вивчення
другої іноземної мови в опорі на знання та вміння студентів з основної іноземної мови.
(The article presents an overview of the use of comparative features / compares approach to learning a second
foreign language in reliance on the knowledge and skills of students with basic foreign language.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Mетодична концепція, зіставний принцип, лінгвістичний досвід, позитивне перенесення, інтерференція, друга іноземна мова (Methodological concept, comparable principle, linguistic experience, positive transfer, interference, a second foreign language)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Мови
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 31 Січ 2015 22:24
Остання зміна: 31 Січ 2015 22:24
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3440

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент