ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ОСВІТНІХ СИСТЕМ КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ (DEVELOPING EDUCATIONAL MANAGEMENT IN THE CONTEXT OF EDUCATIONAL SYSTEMS CARPATHIAN REGION)

Зелінська, Г. (H. Zelinska) (2014) ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ОСВІТНІХ СИСТЕМ КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ (DEVELOPING EDUCATIONAL MANAGEMENT IN THE CONTEXT OF EDUCATIONAL SYSTEMS CARPATHIAN REGION). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка»: збірник наукових праць (Вип.27). pp. 38-43.

[thumbnail of 9.pdf] PDF - Published Version
Download (248kB)

Анотація

У статті з’ясовано необхідність впровадження нових підходів до організації регіонального освітнього менеджменту (РОМ) у вітчизняну систему освіти в контексті розвитку освітньої системи Карпатського регіону.
Виділено найбільш характерні особливості її функціонування та розвитку в умовах соціально-економічних реформ
в Україні. Подано пропозиції щодо заходів, спрямованих на ефективну реалізацію формування системи РОМ в контексті реформування вітчизняної освітньої системи.
(It is shown the need to introduce new approaches to regional educational management (REM) in the national education system in the context of the educational system of the Carpathian region. Highlight the most characteristic features of its operation and development in terms of socio-economic reforms in Ukraine. Posted proposals for measures aimed at effective implementation of formation of the system REM in the context of reform of the national education system.
Keywords: region, the educational system, management, approach, school.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Pегіон, освітня система, менеджмент, підхід, навчальний заклад (Region, the educational system, management, approach, school)
Теми: За напрямами > Економіка
За напрямами > Освіта
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 05 Лют 2015 10:14
Остання зміна: 05 Лют 2015 10:14
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3470

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент