Психологічний вимір інтеракції різнотипових підходів до вивчення української мови як рідної і як державної (THE PSYCHOLOGICAL DIMENSION OF THE POLYTYPICAL APPROACHES INTERACTION WHEN STUDYING THE UKRAINIAN LANGUAGE AS A MOTHER TONGUE AND AS A STATE LANGUAGE)

Дідук-Ступ’як, Г. (H. Diduk-Stupiak) (2014) Психологічний вимір інтеракції різнотипових підходів до вивчення української мови як рідної і як державної (THE PSYCHOLOGICAL DIMENSION OF THE POLYTYPICAL APPROACHES INTERACTION WHEN STUDYING THE UKRAINIAN LANGUAGE AS A MOTHER TONGUE AND AS A STATE LANGUAGE). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.29). pp. 37-40.

[thumbnail of Diduk-Stupiak_NZ_Vyp_29.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

У статті розкрито психологічні засади інтеракції різнотипових підходів до вивчення української мови
у 5–9 класах; розглянуто ключові поняття дидактичної психології та їх роль у формуванні комунікатив-
ної компетентності школярів; обґрунтовано потребу дослідження психологічних явищ у підлітків 5–7 і
8–9 класів; проаналізовано психологічні проблеми різних підходів до вивчення мови; з’ясовано психологічні
чинники підвищення рівня оволодіння українською мовою як рідною і як державною.
(The psychological grounds of interaction of different types of approaches to the study of the Ukrainian language
in the 5–9th forms have been analyzed in the article. The key notions of Didactic Psychology and their role in the
communicative competence formation in pupils have been defined. The necessity to investigate psychological
phenomena of the youth of 5–7 and 8–9 school forms have been substantiated. Psychological problems of different
approaches to language study have been analyzed. Psychological preconditions of the development of the language acquisition level of Ukrainian as the native and state language have been determined.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: психологічні основи, інтеракція різнотипових підходів, комунікативна компетентність, вікові особливості школярів, оволодіння мовою, психологічні явища (psychological grounds, different type approaches interaction, communicative competence, age peculiarities of school pupils, language acquisition, psychological phenomena)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 23 Лют 2015 14:08
Остання зміна: 23 Лют 2015 14:08
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3513

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент