РІДНОМОВНИЙ АСПЕКТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-СЛОВЕСНИКІВ (Native language aspect of preparing future teacher-philologists)

Пентилюк, M. (M. Pentyliuk) (2014) РІДНОМОВНИЙ АСПЕКТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-СЛОВЕСНИКІВ (Native language aspect of preparing future teacher-philologists). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка» (Вип.29). pp. 86-89.

[thumbnail of Pentyliuk_NZ_Vyp_29.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

Стаття присвячена з’ясуванню рідномовного аспекту у філологічній освіті, його особливостей, змісту і ролі в навчально-виховному процесі вищого педагогічного закладу.
(The article focuses on the definition of the native language aspect in philological education, its peculiarities,
content and role in the educational process in institutions of higher leavening.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Рідномовний аспект, рідномовні обов’язки, мовна особистість, професійні компетентності майбутнього філолога, культура мовлення студентів (Native language aspect, native language obligations, language personality, professional competence of a future philologist, students’ speech culture)
Теми: За напрямами > Освіта > Педагогіка
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 26 Лют 2015 10:03
Остання зміна: 26 Лют 2015 10:03
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3533

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент