Значення самоосвіти та саморозвитку для розвитку професійної компетентності викладачів іноземних мов у ВВНЗ (The Importance of Self-education and Self-development for the Development of Professional Competency of Foreign Languages Teachers in the Higher Military Educational Establishments)

Бандура, Ю. (Y. Bandura) (2014) Значення самоосвіти та саморозвитку для розвитку професійної компетентності викладачів іноземних мов у ВВНЗ (The Importance of Self-education and Self-development for the Development of Professional Competency of Foreign Languages Teachers in the Higher Military Educational Establishments). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 12-15.

[thumbnail of Bandura_NZ_Vyp_30.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

У статті розглянуто одну зі значущих проблем сучасної освітньої практики – розвиток професійної компетентності викладача іноземних мов ВВНЗ на основі неперервної самоосвіти й саморозвитку.
Особливу увагу приділено технології організації самоосвіти викладачів іноземних мов. Розкрито сучасні погляди на проблему самоосвіти і саморозвитку в педагогічних дослідженнях, визначення понять «саморозвиток» і «самоосвіта».
(The article deals with the one of the principal problems of contemporary educational practice – the development
of the professional competency of the foreign languages teachers in the higher military educational establishments
on the basis of continuous self-education and self-development. The special attention has been paid to the
technology of self-education of the foreign languages teachers. The author describes the contemporary views on
the problem of self-education and self-development in pedagogical studies, analyzes the following definitations:
self-development and self-education.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Професійна компетентність, викладач іноземних мов ВВНЗ, самоосвіта, саморозвиток, самоосвітня діяльність (Professional competency, foreign languages teachers, highest military educational establishments, self-education, self-development, self-study activity)
Теми: За напрямами > Освіта
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 16 Бер 2015 15:40
Остання зміна: 16 Бер 2015 15:40
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3572

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент