Digital Repository of Ostroh Academy

З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПУ АКТИВНОСТІ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ (The Experience Of The Application Of Principle Of Activity In Teaching Foreign Languages)

Гаврилюк, Н. (N. Havryliuk) (2014) З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПУ АКТИВНОСТІ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ (The Experience Of The Application Of Principle Of Activity In Teaching Foreign Languages). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 35-38.

[img] PDF - Published Version
Download (1MB)

Abstract

У статті обґрунтовується важливість використання теорії розвитку винахідницьких завдань (ТРВЗ)– методики у викладанні іноземної мови. Детально описуються прийоми та методи цієї методики. (The importance of creativity realization is highlighted in this article. Some methods of teaching are defined.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Вінницький національний аграрний університет (Vinnytsia National Agrarian University)
Uncontrolled Keywords: ТРВЗ – методика, студент-суб’єкт (Сreativity, student-subject)
Subjects: by fields of science > Education
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Бібліотекар Галина Цеп'юк
Date Deposited: 17 Mar 2015 13:27
Last Modified: 17 Mar 2015 13:27
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3578

Actions (login required)

View Item View Item