ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА (The Readiness of the Future Teachers of Foreign Language to Form Communicative Competence in Primary School Children by Means of Textbooks)

Яценюк, Н. (N. Yatseniuk) (2014) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА (The Readiness of the Future Teachers of Foreign Language to Form Communicative Competence in Primary School Children by Means of Textbooks). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 138-141.

[thumbnail of Jatseniuk_NZ_Vyp_30.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

У статті йдеться про готовність майбутніх учителів іноземної мови як системну професійну компетентність та її структурні компоненти: змістовий, процесуальний та мотиваційний.
(The article deals with the problem of future foreign language teachers’ preparation as a system of professional
competence. The author presents its structural components, such as the content, the process and the motivation.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Готовність, іншомовна комунікативна компетенція, підручник, молодші школярі (Preparation, foreign language communicative competence, textbook, primary school pupils)
Теми: За напрямами > Освіта > Педагогіка
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 18 Бер 2015 13:15
Остання зміна: 18 Бер 2015 13:15
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3585

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент