Digital Repository of Ostroh Academy

РОЛЬ САНОГЕННОГО МИСЛЕННЯ В ПРОЦЕСІ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА (ROLE OF SANOHENNY THINKING IN THE PROCESS OF STUDENTS’ PERSONALITY DEVELOPMENT)

Гільман, А. (A. Hilman) (2014) РОЛЬ САНОГЕННОГО МИСЛЕННЯ В ПРОЦЕСІ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА (ROLE OF SANOHENNY THINKING IN THE PROCESS OF STUDENTS’ PERSONALITY DEVELOPMENT). Наукові записки Національного університету «Острозька академія» Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.28). pp. 40-47.

[img] PDF - Published Version
Download (158kB)

Abstract

У статті розглядається поняття саногенного мислення та його особливості в процесі становлення особистості студента. Крім того, аналізуються чинники, що впливають на становлення людини, досліджується роль саногенного мислення у цьому процесі. (This paper deals with the concept sanohenic thinking and its features in the making of the individual student. Furthermore, analyzes the factors affecting the formation of man, determines the role of sanohenic thinking in this process.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія" (The National University of Ostroh Academy)
Uncontrolled Keywords: Cаногенне мислення, патогенне мислення, стиль мислення, становлення, особистість (Sanohenic thinking, pathogenic thinking, way of thinking, the formation of personality)
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: The College of Political Studies and Information Management > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences
Depositing User: Бібліотекар Галина Цеп'юк
Date Deposited: 10 Apr 2015 09:26
Last Modified: 10 Apr 2015 09:26
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3655

Actions (login required)

View Item View Item