АМПЛІФІКАЦІЯ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНЛЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА (AMPLIFICATION SYSTEM OF TEACHER SOCIAL INTELLIGENCE)

Івашкевич, Е. (E. Ivashkevych) (2014) АМПЛІФІКАЦІЯ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНЛЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА (AMPLIFICATION SYSTEM OF TEACHER SOCIAL INTELLIGENCE). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.28). pp. 71-83.

[thumbnail of 9.pdf] PDF - Published Version
Download (248kB)

Анотація

У статті окреслено особливості прояву соціального інтелекту
індивіда в міжособистісній взаємодії. Описано особливості та детермінанти становлення соціального інтелекту. Охарактеризова
но соціальний інтелект педагога з урахуванням його комунікативної компетентності. Запропоновано та описано авторську концепцію соціального інтелекту, яка передбачає, що соціальний інтелект вміщує когнітивну, мнемічну та емпатійну підструктури.
(In this article the peculiarities of social intellect of the person in the process of interpersonal interaction were described. The peculiarities and factors of the developing of social intellect were shown. Social intellect
of a teacher according to his/her communicative competence was characterized. The author’s conception of social intellect shows us that this intellect includes cognitive, mnemonic and emphatic structures.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Загальний інтелект, соціальний інтелект, міжособистісна взаємодія, комунікативна компетентність, когнітивна, мнемічна та емпатійна підструктури соціального інтелекту. (General intellect, social intellect, interpersonal interaction, communicative competence, cognitive, mnemonic and emphatic structures of social intellect)
Теми: За напрямами > Освіта > Педагогіка
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 15 Кві 2015 15:02
Остання зміна: 15 Кві 2015 15:02
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3658

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент