ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕРЦЕПЦІЇ ФАХІВЦІВ МАСОВИХ КОМУНІКАЦІЙ АКМЕ-ПЕРІОДУ (PECULIARITIES OF SOCIAL PERCEPTION APPEARANCE OF MASS COMMUNICATION EXPERTS IN ACME-PERIOD)

Костюченко, О. (O. Kostiuchenko) (2014) ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕРЦЕПЦІЇ ФАХІВЦІВ МАСОВИХ КОМУНІКАЦІЙ АКМЕ-ПЕРІОДУ (PECULIARITIES OF SOCIAL PERCEPTION APPEARANCE OF MASS COMMUNICATION EXPERTS IN ACME-PERIOD). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.28). pp. 95-104.

[thumbnail of 11.pdf] PDF - Published Version
Download (180kB)

Анотація

У статті розглянуто прояв соціальної перцепції фахівців масо-
вих комунікацій акме-періоду. За допомогою факторного аналізу ви окремлено значущі змістово-стильові особливості соціальної перцепції, притаманні спеціалістам-медійникам професійного «акме».
(The article is concentrated on the exposures of social perception of the acme-period mass media specialists. Using the method of factor analysis the author emphasized the significant sense-style peculiarities of social perception which are features of mass media specialists of the
professional «acme».)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Рання юність, старшокласники, професійне самовизначення, самооцінка, рівень домагань, професійні домагання, типологія професійного самовизначення (early adolescence, senior students, professional self-determination, self-esteem, level of claims, professional claims, typology of professional self-determination)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра журналістики та PR менеджменту
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 16 Кві 2015 14:08
Остання зміна: 16 Кві 2015 14:08
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3661

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент