ПРОБЛЕМА ТИПОЛОГІЇ УРОКІВ МОВИ

Хом'як, І. (I. Khomiak) (2012) ПРОБЛЕМА ТИПОЛОГІЇ УРОКІВ МОВИ. Теоретична і дидактична філологія : зб. наук. праць (Вип.12). pp. 122-129.

[thumbnail of Khomiak.PDF]
Preview
PDF - Published Version
Download (203kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано класифікаційні підходи до уроків мови як основної форми організації навчально-виховного процесу в загальноосвітньому закладі, охарактеризовано їх структуру. Пропонується аналіз термінів «урок навчального переказу», «урок аналізу контрольного переказу», «урок контрольного твору». Запропоновано компоненти визначених типів уроків. Подано сучасну типологію уроків. Спостереження підтверджено прикладами.
(The article analyses the classificatory approaches to language lessons and their structure, which are considered to be a basic form of the educational process organizing in secondary schools.
The articles defines the notions «retelling lesson», «retelling analysis lesson» and «composition based
exam lesson». It describes the components of these types of the lessons and their contemporary typology. The results of the research are provided with examples.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Урок, сучасний урок, типологія уроків, структура уроків (Lesson, modern lesson, typology of lessons, structure of lessons)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра української мови і літератури
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 26 Тра 2015 14:29
Остання зміна: 26 Тра 2015 14:29
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3729

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент