Digital Repository of Ostroh Academy

Використання контент-аналізу при проведенні інформаційного моніторингу друкованої реклами

Бабій, Р. (2009) Використання контент-аналізу при проведенні інформаційного моніторингу друкованої реклами. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 3-12.

[img] PDF
Download (475kB)

Abstract

У статті розглядаються особливості використання інформаційного контент-моніторингу друкованої реклами. Акцентується увага на методиці проведення кількісного контент-аналізу під час дослідження різних видів друкованої реклами (модульна, купонна, зональна та ін.).

Item Type: Article
Corporate Creators: UNSPECIFIED
Subjects: by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
by fields of science > Social science
Divisions: The College of Political Studies and Information Management > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: Пров. б-р Наталя Денисенко
Date Deposited: 18 Apr 2011 12:06
Last Modified: 18 Apr 2011 12:06
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/406

Actions (login required)

View Item View Item