Телевізійна реклама як джерело гендерної нерівності

Момоток, О. (2009) Телевізійна реклама як джерело гендерної нерівності. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 101-108.

[thumbnail of 1_09_6.pdf] PDF
Download (437kB)

Анотація

Встановлення гендерної рівності є важливою передумо-
вою гуманного та демократичного розвитку суспільства,
зокрема й українського. Важливу роль у її формуванні відіграють ЗМІ. Особливо реклама, як найефективніший маркетинговий інструмент. Реклама створює гендерні ідеали,
тобто ідеалізує уявлення про призначення, поведінку й почуття чоловіків та жінок.

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 18 Кві 2011 13:00
Остання зміна: 18 Кві 2011 13:00
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/411

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент