Теоретичні засади використання дидактичної гри у навчанні іноземної мови молодших школярів

Габовда, А. (A. Habovda) and Кравченко, Т. (T. Kravchenko) (2015) Теоретичні засади використання дидактичної гри у навчанні іноземної мови молодших школярів. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.54). pp. 16-19.

[thumbnail of 8.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (284kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються засоби вдосконалення навчання молодших школярів іноземної мови, одним із яких є
дидактична гра. Вона спрямована на засвоєння й використання конкретних знань, умінь, навичок і є засобом навчання. Проаналізовано класифікацію ігор вітчизняними та зарубіжними науковцями. Обґрунтовується використання
дидактичної гри у процесі навчання, що активізує навчально-пізнавальну діяльність молодших школярів, сприяє розвитку творчого мислення, умотивовує навчальну діяльність учнів.
(Means of improving training of primary schoolchildren to a foreign language, one of which is a didactic game, have
been considered in the article. It is aimed at the acquisition and use of specific knowledge, skills and is a learning tool.
The classification of games by national and foreign scholars has been analyzed. The use of didactic games in the learning process has been justified, which activates the educational and informative activity of primary schoolchildren, fosters creative thinking, determines learning activities of schoolchildren.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Дидактична гра, навчально-пізнавальна діяльність, молодші школярі, засіб (Didactic game, educational and cognitive activity, primary schoolchildren, means)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 22 Січ 2016 21:30
Остання зміна: 22 Січ 2016 21:30
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4138

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент