Мовно-структурні особливості побудови українських та американських слоганів

Павловська, І. (2009) Мовно-структурні особливості побудови українських та американських слоганів. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 128-137.

[thumbnail of 1_09_9.pdf] PDF
Download (474kB)

Анотація

Стаття присвячена аналізу лексичних, синтаксичних
та фонетичних особливостей рекламних слоганів українських та американських журналів. На основі цих особливостей виявлено основні закономірності побудови українських
та американських слоганів, їх спільні та відмінні риси.

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство
За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 18 Кві 2011 13:31
Остання зміна: 18 Кві 2011 13:31
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/414

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент