Digital Repository of Ostroh Academy

Використання теорії архетипів для створення успішного рекламного повідомлення

Скуба, В. (2009) Використання теорії архетипів для створення успішного рекламного повідомлення. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 183-191.

[img] PDF
Download (465kB)

Abstract

У статті розглядається можливість використання у рекламному повідомленні архетипів та архетипових образів, що покращує ефективність рекламного повідомлення, як комунікативного акту між виробником та споживачем товару, поглиблює мотивацію до купівлі певної продукції; досліджується можливість створення успішного бренду на базі використання теорії архетипів.

Item Type: Article
Corporate Creators: UNSPECIFIED
Subjects: by fields of science > General section > Культурологія
by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of Political Studies and Information Management > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: Пров. б-р Наталя Денисенко
Date Deposited: 18 Apr 2011 13:44
Last Modified: 18 Apr 2011 13:44
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/418

Actions (login required)

View Item View Item