Використання теорії архетипів для створення успішного рекламного повідомлення

Скуба, В. (2009) Використання теорії архетипів для створення успішного рекламного повідомлення. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 183-191.

[thumbnail of 1_09_13.pdf] PDF
Download (465kB)

Анотація

У статті розглядається можливість використання у
рекламному повідомленні архетипів та архетипових образів, що покращує ефективність рекламного повідомлення,
як комунікативного акту між виробником та споживачем
товару, поглиблює мотивацію до купівлі певної продукції;
досліджується можливість створення успішного бренду на
базі використання теорії архетипів.

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Загальний відділ > Культурологія
За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 18 Кві 2011 13:44
Остання зміна: 18 Кві 2011 13:44
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/418

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент