Форми організації навчання в процесі вивчення курсу «Теорія та практика перекладу»

Глушок, Л. (L. Hlushok) (2015) Форми організації навчання в процесі вивчення курсу «Теорія та практика перекладу». Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 68-70.

[thumbnail of 25.pdf] PDF - Published Version
Download (308kB)

Анотація

У статті розглядаються такі форми організації навчання у процесі вивчення курсу «Теорія та практика перекладу» (не за перекладацькими спеціальностями) в педагогічних ВНЗ, зокрема різні типи лекцій (проблемні, інтерактивні, інструктивні, бінарні, презентації, конференції, візуалізації, консультації, бесіди, дискусії, лекції із заздалегідь
запланованими помилками; семінари (семінари-практикуми, семінари-дискусії, Семінар-дослідження); консультації;
індивідуальні заняття; самостійна робота. Висвітлюються особливості застосування активних методів навчання
(інтерактивне спілкування, проблемно-рефлексивний полілог, позиційна дискусія, евристична бесіда, діалог Сократа,
моделювання педагогічних ситуацій, метод проектів, метод інтерв’ю, коментування та оцінка (самооцінка) дій учас-
ників, метод «круглого столу», майстер-клас, ділові ігри, тренінги), подаються вимоги до організації самостійної
роботи, види поточного та підсумкового контролю.
(The article deals with the forms of organization of teaching process while learning «Theory and Practice of Translation» (not on translation specialties) in higher pedagogical educational institutions, particularly various types of lectures (problem, interactive, instructive, binary, presentations, conference, visualization, discussion, conversation, lectures with planned
mistakes), seminars (workshops, discussions, research), tutorials, one-to-one tuitions, self-study. Peculiarities of use of active teaching methods have been considered (interactive communication, problem and reflexive polylogue, position discussion, project method, interview, commenting and assessment, round table discussion, master classes, role-playing professional simulation, training).)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Лекції, семінари, практичні заняття, метод проблемних дискусій, ігровий метод, ділова гра, метод проектів, ВНЗ, «Теорія та практика перекладу» (Lecture, seminar, workshop, method of problem discussion, game, professional simulation, project method, higher educational institution, «Theory and Practice of Translation»)
Теми: За напрямами > Освіта
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 25 Бер 2016 09:11
Остання зміна: 25 Бер 2016 09:11
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4445

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент