Политический ребрендинг от противника как частный случай борьбы за лексику

Соколовський, Д. (D. Sokolovskyi) (2015) Политический ребрендинг от противника как частный случай борьбы за лексику. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.51). pp. 315-317.

[thumbnail of 121.pdf] PDF - Published Version
Download (334kB)

Анотація

У статті розкриваються особливості політичного ребрендингу від супротивника, який постає багатоплановим
явищем політичного дискурсу та розглядається як окремий випадок боротьби за лексику і низки її проявів: стигматизації, конкуренції позначень та лексичної модифікації.
(The article describes the features of political adversary rebranding – a complex phenomenon of the political discourse, which is regarded as a special case of the struggle for words: stigmatization, designation competition and lexical modification)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Pебрендинг, політичний дискурс, політична лексика, боротьба за лексику, оцінне значення (Rebranding, political discourse, political lexicon, struggle for words, estimative meaning)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 06 Чер 2016 14:00
Остання зміна: 06 Чер 2016 14:00
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4699

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент