Digital Repository of Ostroh Academy

Використання методів «ділова гра» та «кейс-стаді» для розвитку професійно-спрямованої іншомовної комунікативної компетентності студентів (Application of «business game» and «case study» technologies for the development of communicative profession-aimed foreign language competence of higher school students)

Гошовська, Л. (L. Hoshovska) (2016) Використання методів «ділова гра» та «кейс-стаді» для розвитку професійно-спрямованої іншомовної комунікативної компетентності студентів (Application of «business game» and «case study» technologies for the development of communicative profession-aimed foreign language competence of higher school students). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філософія" (Вип.62). pp. 91-93.

[img] PDF - Published Version
Download (350kB)

Abstract

Стаття присвячена проблемам запровадження інноваційних технологій «ділова гра» та «кейс-стаді» у немовному ВНЗ з метою розвитку професійно-спрямованої іншомовної комунікативної компетентності студентів. Автор підтверджує ефективність залучення активних методів навчання (ділових ігор та кейсової методики) до навчального процесу у ЛДУФК (зокрема для підготовки фахівців галузі туризму та фізичної реабілітації); здійснює порівняльний аналіз зазначених методів, а також окреслює доцільність та оптимальність використання методів «кейс-стаді» та «ділова гра» на окремих етапах навчального процесу. (The article considers the issues of introduction of the innovative technologies like «business game» and «case study» to teaching foreign languages in nonlinguistic institutes of higher education for the purpose of developing foreign language communicative profession-aimed competence of the students. The author affirms the efficacy of «business game» and «case study» technologies for foreign languages teaching of the Lviv University of Physical Culture students specializing in tourism and physical therapy in particular. The article comprisesa comparative analysis of the above mentioned methods and designates the appropriateness and efficiency of «business game» and «case study» technologies adaptation at certain stages of the educational process.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Львівський державний університет фізичної культури
Uncontrolled Keywords: Iнтерактивні методики навчання, ділова гра, кейсова методика, професійно-спрямована іншомовна комунікативна компетентність студентів (Interactive techniques of education, business game, case study, communicative profession-aimed foreign language competence of the students)
Subjects: by fields of science > Education > Higher Education. Universities. Scientific training
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Бібліотекар Галина Цеп'юк
Date Deposited: 10 Nov 2016 09:20
Last Modified: 10 Nov 2016 09:20
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4947

Actions (login required)

View Item View Item