Метакогнітивно-діалогова позиція як умова розвитку педагогічних здібностей

Матласевич, О. В. (Matlasevych O.) (2016) Метакогнітивно-діалогова позиція як умова розвитку педагогічних здібностей. Міжнародна науково-практична конференція «Особистість. Стосунки. Розвиток. Міждисциплінарний аспект». Збірник тез. 3- 5 червня 2016 року.. pp. 139-144.

[thumbnail of Matlasevych_Tezy4-2016.pdf] PDF - Published Version
Download (255kB)

Анотація

Метакогнітивно-діалогова позиція розглядається як психологічна умова, що забезпечує осмислення педагогом передумов, закономірностей власної діяльності, звернення до свого внутрішнього світу, духовного Я та обумовлює усвідомлене, ціннісне ставлення до професії як місії, до себе як фахівця. Окреслений підхід базується на екзистенційно-феноменологічному й духовно-онтологічному розумінні особистості педагога.

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Психологія
Навчальні матеріали та презентації
Наукові збірники НаУОА
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Оксана Матласевич
Дата розміщення: 23 Лис 2016 14:53
Остання зміна: 23 Лис 2016 14:53
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4984

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент