Поняття анломовної компетентності в аудіюванні у сучасному лінгводидактичному дискурсі (The concept of Engish listening competence in contemporary linguodidactic discourse)

Крапчатова, Я. (Ya. Krapchatova) (2016) Поняття анломовної компетентності в аудіюванні у сучасному лінгводидактичному дискурсі (The concept of Engish listening competence in contemporary linguodidactic discourse). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філософія" (Вип.62). pp. 185-188.

[thumbnail of 67.pdf] PDF - Published Version
Download (366kB)

Анотація

У статті аналізується поняття англомовної компетентності в аудіюванні (АКА), яка розглядається як сукупність (фонетичних, лексичних, граматичних) знань, рецептивних (фонетичних, лексичних і граматичних) навичок, аудитивних вмінь та здібностей, що полягають в здатність особистості коректно сприймати, розуміти та реагувати комунікативно на мовлення носіїв або не носіїв англійської мови (мовлення яких наближається до норми), яка базується на складній і динамічній взаємодії відповідних знань, навичок, вмінь та комунікативних здібностей.
Досліджуються і детально описуються окремі складові АКА: знання, навички, вміння та здатність. До розгляду
пропонується зміст мовленнєвої компетентності в аудіюванні на рівні володіння В2 (незалежного користувача).
Описується різниця між підрівнями В 2.1 та В 2.2
(The article analyzes the concept of English listening competence which is considered as a set of attainment of phonetics, vocabulary, grammar; receptive (phonetic, lexical and grammatical) skills; listening skills and the abilities of the individual to perceive, understand and respond in English based on a complex of dynamic interaction of relevant attainment, skills, and abilities. The components of English listening competence are thoroughly analyzed and described. The difference between the Independent Users B 2.1 and B 2.2. are searched.
The B 2.1 User can understand the main ideas of linguistically complex speech on concrete and abstract topics presented in a standard dialect, including discussions on technical issues in the area of his / her specialization. The B 2.1 User is able
to follow a long and complex argument if the topic is familiar enough, and the direction of the speech is explicitly marked.
The B. 2.2 User can understand the standard spoken language, «live» or broadcast on TV or radio on familiar and unfamiliar topics that are commonly used in personal, social, academic or professional field. Only excessive background noise, inadequate discourse structure and / or using of idioms can affect the ability to understand speech messages.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Aнгломовна компетентність в аудіюванні, фонетичні, лексичні, граматичні знання, рецептивні лексичні, граматичні, фонетичні навички, аудитивні вміння, здатність, незалежний користувач (English listening competence, receptive phonetic, lexical, grammatical skills, attainment of vocabulary, grammar, phonetics, listening ability, Independent User)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 21 Лис 2016 15:20
Остання зміна: 21 Лис 2016 15:20
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4991

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент