Гендерний підхід у освіті і вихованні: проблема термінології (The gender approach in formation and education: a terminology problem)

Петренко, О. (Petrenko O.) (2012) Гендерний підхід у освіті і вихованні: проблема термінології (The gender approach in formation and education: a terminology problem). Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 16-17 березня 2012 року. pp. 115-123.

[thumbnail of 14.pdf] PDF - Published Version
Download (264kB)

Анотація

У статті обґрунтовується необхідність формування чіткої
термінологічної бази гендерної педагогіки, зокрема аналізуються
терміни “підхід”, “гендерний підхід”, “гендерний підхід до освіти
й
виховання”,
“гендерний
підхід
у(в)
освіті
й
вихованні”;
специфіка
їх семантичного
значення
та
особливості
використання. (In article necessity of formation of accurate terminological base
of gender pedagogics is proved, terms “approach”, “the gender
approach”, “the gender approach to formation and education”
“the gender approach in formation and education” in particular
are analyzed; specificity of their semantic value and feature of use)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: гендерний підхід, гендерний підхід до освіти й виховання, гендерний підхід у(в) освіті й вихованні, термінологія, гендерна педагогіка (the gender approach, the gender approach to formation and education, the gender approach in formation and education, terminology, gender pedagogics)
Теми: За напрямами > Освіта
За напрямами > Гендерні дослідження
Наукові збірники НаУОА
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра філософії та культурного менеджменту
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 31 Січ 2017 21:12
Остання зміна: 31 Січ 2017 21:12
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5370

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент