Digital Repository of Ostroh Academy

Гендерна маргінальність в освітньому середовищі: вчора, сьогодні, завтра (Gender Marginality in Educational Environment: Yesterday, Today and Tomorrow)

Ємельяненко, Є. (Yemelyanenko E.) (2015) Гендерна маргінальність в освітньому середовищі: вчора, сьогодні, завтра (Gender Marginality in Educational Environment: Yesterday, Today and Tomorrow). Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Гендерні дослідження"., Вип. 1. pp. 55-64.

[img] PDF - Published Version
Download (298kB)

Abstract

У статті аналізуються проблеми і перспективи впровадження роздільного навчання в контексті кризових явищ у сфері сучасної освіти. Обґрунтовується, що гендерна ідентифікація є провідним чинником формування особистісної цілісності, яка визначає розуміння власних місця і ролі в суспільстві. Перенасиченість середовища навчання різноманітною та суперечливою інформацією, особистісні особливості сучасної молоді роблять застосування диференційованого підходу вкрай важким для вчителя, в той час як діти потребують поглибленого індивідуального підходу. У таких умовах можливість здійснення корисного виховуючого впливу суттєво зменшується. Принципи роздільного навчання постають тією альтернативою, що уможливить і врахування об’єктивних особливостей дітей, визначених статтю, і формування належної та стійкої гендерної ідентифікації учнів, попередження особистісної амбівалентності й маргіналізації. (The problems and prospects for the introduction of a separate study in the context of the crisis in the field of modern education. Substantiated that gender identity is a leading factor in the formation of personal integrity, understanding that defines its own place and role in society. Oversaturation learning environment versatile and conflicting information, personal characteristics of today’s youth do use a differentiated approach is extremely difficult for teachers, while children require in-depth individual approach. In such circumstances, the possibility of educating beneficial impact is significantly reduced. The principles of segregation arising To the alternative that will allow consideration of objective and characteristics of children defined by sex, and the formation of good and stable gender identity of students, preventing personal ambivalence and marginalization.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія" (The National University of Ostroh Aсademy)
Uncontrolled Keywords: гендерна роль, гендерний стереотип, ідентичність, маргінальність, роздільне навчання (gender role, gender stereotype, identity, marginality, separate study)
Subjects: by fields of science > Education
by fields of science > Gender Researches
Наукові збірники НаУОА
Divisions: The College of Humanities > The Department of Cultural Studies and Philosophy
Depositing User: Пров. б-р Наталя Денисенко
Date Deposited: 06 Feb 2017 13:15
Last Modified: 06 Feb 2017 13:15
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5394

Actions (login required)

View Item View Item