Digital Repository of Ostroh Academy

Гендерний аспект аналізу підсумкової успішності з педіатрії, дитячих інфекції студентів спеціальностей «Лікувальна справа» та «Педіатрія»

Богуцька, Н. (Bohutska N.) and Тарнавська, С. (Tarnavska S.) and Попелюк, Н. (Popeliuk N.) (2013) Гендерний аспект аналізу підсумкової успішності з педіатрії, дитячих інфекції студентів спеціальностей «Лікувальна справа» та «Педіатрія». Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 4 – 5 жовтня 2013 року. pp. 15-20.

[img] PDF - Published Version
Download (265kB)

Abstract

Aналіз підсумкової успішності з педіатрії, дитячих інфекцій за результатами ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок-2» здійснено у 527 студентів випускників спеціальностей «лікувальна справа» та «педіатрія». Краща успішність студентів спеціальності «педіатрія» не мала гендерних особливостей, а серед випускників спеціальності «лікувальна справа» – асоціювала із приналежнісю до жіночої статі. (Analysis of the final performance in Pediatrics, childhood infections according to result of an integrated licensing examination «Step 2» was done in 527 graduate students of specialties «General Medicine» and «Pediatrics». The better performance of students of the specialty «Pediatrics» was not gender-specific, and among graduates of specialty «General Medicine» – was associated with the female gender.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія" (The National University of Ostroh Aсademy)
Uncontrolled Keywords: додипломне навчання, педіатрія, гендерні особливості (undergraduate education, pediatrics, gender peculiarities)
Subjects: by fields of science > Education
by fields of science > Gender Researches
Наукові збірники НаУОА
Divisions: The College of Humanities > The Department of Cultural Studies and Philosophy
Depositing User: Пров. б-р Наталя Денисенко
Date Deposited: 24 Feb 2017 09:35
Last Modified: 24 Feb 2017 09:35
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5476

Actions (login required)

View Item View Item