Digital Repository of Ostroh Academy

Візуальна репрезентація гендеру в сучасній моді та рекламі

Кромська, А. (A. Kromska) (2013) Візуальна репрезентація гендеру в сучасній моді та рекламі. Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 4 – 5 жовтня 2013 року. pp. 132-137.

[img] PDF - Published Version
Download (246kB)

Abstract

У сучасному світі виникає багато непорозумінь, пов’язаних з феноменом гендеру. Людство зіштовхнулось з тим, що традиційні уявлення про гендерні ролі в суспільстві можуть не відповідати дійсності. У статті розглянуто репрезентацію гендеру у сферах моди та реклами, в яких знайшли своє відображення як суспільні стереотипні уявлення, так і невідповідність їм, а також їх взаємодію та протистояння. (There are a lot of misunderstandings related to the phenomenon of gender in the modern world. Humanity was faced with traditional gender roles which often are inconsistent with reality. The article is devoted to representation of gender in fashion and advertisement which reflected both social stereotypes and mismatches between them as well as their interaction and confrontation.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія" (The National University of Ostroh Aсademy)
Uncontrolled Keywords: гендер, мода, реклама, візуальне в культурі, трансгендер, гендерні стереотипи (gender, fashion, advertisement, visual in culture, transgender, gender stereotypes)
Subjects: by fields of science > Gender Researches
by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Наукові збірники НаУОА
Divisions: The College of Humanities > The Department of Cultural Studies and Philosophy
Depositing User: Пров. б-р Наталя Денисенко
Date Deposited: 27 Feb 2017 09:54
Last Modified: 27 Feb 2017 09:54
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5497

Actions (login required)

View Item View Item