Digital Repository of Ostroh Academy

Концептуальні засади соціальної відповідальності підприємства (Сonceptual principles of corporate social responsibility)

Топішко, І. (I. Topishko) and Топішко, Н. (N. Topishko) (2016) Концептуальні засади соціальної відповідальності підприємства (Сonceptual principles of corporate social responsibility). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка» : науковий журнал (№3(31)). pp. 80-84.

[img] PDF - Published Version
Download (266kB)

Abstract

Розкрито сутність категорії «соціальна відповідальність» як комплексного поняття, яке відображає фундаментальні цінності суспільства. Система соціальної відповідальності його суб’єктів характеризується як соціальний інститут регулювання соціально-економічних відносин із метою забезпечення стабільності та розвитку умов життєдіяльності. Розглянуто еволюцію теоретико-методологічних підходів до з’ясування змісту та рівнів соціальної відповідальності як відображення процесу усвідомлення соціумом потреби та можливості практичного забезпечення її вимог і результатів. Акцентовано увагу на соціальній відповідальності підприємства як критерію необхідності та результативнос- ті його діяльності, як дієвого інструменту механізму соціального контролю з метою узгодження інтересів бізнесу та суспільства. Підкреслено потребу у формуванні нового типу суспільних відносин, орієнтованих на підвищення відповідальності підприємств за вплив їхньої діяльності на суспільний розвиток. (The essence of the category of «social responsibility» as a comprehensive concept that reflects the fundamental values of society is described. The system of social responsibility is characterized as a social institution that regulating social and economic relations in order to ensure stability and improving the living standards. The evolution of theoretical and methodological approaches concerning the content and levels of social responsibility as a reflection of the process of understanding society needs and opportunities to ensure its practical demands and results are observed. The attention is paid to the responsibility of the enterprises as a criteria of necessity and effectiveness of their activities, as an effective tool of social control mechanism to align corporate and public interests. It is underlined the necessity of forming a new type of social relations-oriented enterprises that oriented on increasing responsibility in the impact of their activities on social development.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія" (The National University of Ostroh Aсademy), Національний університет «Острозька академія» (National University «Ostroh Academy»)
Uncontrolled Keywords: Суспільство, соціальна відповідальність підприємства, стейкхолдери (зацікавлені сторони), соціальні норми, соціальний контроль (Society, corporate social responsibility, stakeholders (interested parties), social norms, social control)
Subjects: by fields of science > Management of enterprises. Management
Divisions: The College of Economics Management
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 03 Apr 2017 13:17
Last Modified: 03 Apr 2017 13:18
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5597

Actions (login required)

View Item View Item