До питання педагогічних стратегій ідентичності в сучасній Україні (To the question of pedagogical strategies of identity in modern Ukraine)

Вакуленко, О. (O. Vakulenko) (2017) До питання педагогічних стратегій ідентичності в сучасній Україні (To the question of pedagogical strategies of identity in modern Ukraine). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Культурологія» (Вип.18). pp. 13-15.

[thumbnail of 6.pdf] PDF - Published Version
Download (279kB)

Анотація

У статті аргументовано необхідність враховувати, послідовно та поступово розвивати етнопсихологічні складові в освітньому процесі сучасної України. Визначаються відмінні якості цих складових та аналізуються ризики їх хибної реалізації в контексті проблеми ідентичності та оновлення системи національних ідентитетів.
(This article argues the necessity to consider and consistently and gradually develop ethno-psychological component in educational process of contemporary Ukraine. The essence of component is determined and its functions as well as all errors in judgments and risks in case of inadequate realization are analyzed.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Особистісна ідентифікація, психологічні освітні засоби, етнічні автостереотипи, тренінги етнічної компетенції (Personality identification, psychological resource of education, ethnic autostereotype, ethnic competence trainings)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 15 Сер 2017 11:51
Остання зміна: 15 Сер 2017 11:51
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5925

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент