Цифровий архів Острозької академії

Сутність бренду як економічного поняття: виникнення, становлення та сучасні тенденції розвитку

Харчук, О. А.(O. Kharchuk) (2010) Сутність бренду як економічного поняття: виникнення, становлення та сучасні тенденції розвитку. Наукові записки. Серія "Економіка" (Вип.13). с. 414-421.

[img] PDF - Опублікована Версія
Download (415kB)

Резюме

У статті розглянуто еволюцію поглядів щодо економічного трактування сутності понять бренду та брендингу. Проаналізовано основні концептуальні підходи щодо визначення вищезазначених понять та їх історичне становлення.(In the article the evolution of opinions about the economical interpretation of essence of brand and branding is considered. The main conceptual approaches regarding the definition of the above mentioned notions and their historical formation are analyzed.)

Тип елементу: Стаття
Корпоративні автори: НЕ ВИЗНАЧЕНО
Неконтрольовані ключові слова: Бренд, брендинг, позиціонування товару, бренд-менеджмент. (Brand, branding, goods positioning, brand management.)
Теми: За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Менеджмент. Економіка підприємств
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Економічний факультет
Користувач, що депонує: Галина Цеп'юк
Дата внесення: 23 Трав 2011 08:57
Останні зміни: 23 Трав 2011 08:57
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/604

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу