Емпіричне дослідження дидактичних умов поєднання словесних методів навчання у початковій школі (Empirical research of didactic conditions of combination of verbal methods of teaching in primary school)

Андросова, Н. (N. Androsova) (2017) Емпіричне дослідження дидактичних умов поєднання словесних методів навчання у початковій школі (Empirical research of didactic conditions of combination of verbal methods of teaching in primary school). Educational and Philological Sciences. pp. 216-219.

[thumbnail of 77.pdf] PDF - Published Version
Download (659kB)

Анотація

The author reveals the features of combination of verbal methods of teaching in the primary school on the basis of taking into account coordination of its structural components (individual ways of teaching, content motion of teaching material) and external part of teaching methods. Both intra-group and among-groups coordination of teaching verbal methods is suggested. The coordination aspect of teaching verbal methods at different stages of the process of mastering knowledge is suggested.

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Didactic conditions, combination, verbal methods of teaching, teaching methods` coordination, primary school, structure of teaching methods, ways of teaching
Теми: За напрямами > Освіта
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Марія Беженар
Дата розміщення: 15 Лис 2017 10:06
Остання зміна: 15 Лис 2017 10:06
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6361

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент