Медійно компетентна аудиторія нових медіа

Талашук, К. (K. Talashuk) (2010) Медійно компетентна аудиторія нових медіа. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених. pp. 5-15.

[thumbnail of 1.pdf] PDF
Download (1MB)

Анотація

Стаття розкриває поняття медійно компетентної аудиторії нових медіа, характеризується середовище формування такої аудиторії та пропонується класифікація субкомпетенцій різного рівня як складових компетентності загалом; акцентується увага на виробленні стійкої державної політики медійної грамотності громадян (Article is devoted to the covering of the notion of the media competency; media competent audience and its formation environment are characterized. Classifcation of skills as the essential components of the media competency is also proposed. Author stresses on the need of the steady public policy for the development of the conscious and competent users of new media)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: медіакомпетентність, нові медіа, медіаграмотність (media competency, new media, media literacy.)
Теми: За напрямами > Суспільні науки > Соціологія
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 27 Тра 2011 07:56
Остання зміна: 27 Тра 2011 07:56
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/651

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент