Вплив бренду державного вищого навчального закладу України на його фінансову стійкість

Бенедик, Ю. Ю. (2010) Вплив бренду державного вищого навчального закладу України на його фінансову стійкість. Наукові записки . Серія “ Економіка ”. Фінансова система України (Вип.14). pp. 94-101.

[thumbnail of 12.pdf] PDF - Published Version
Download (360kB)

Анотація

У статті визначено сутність бренду та фінансової стійкості державного вищого навчального закладу в Україні. А також досліджено вплив бренду державного вищого навчального закладу на його фінансову стійкість.
(In the article the essence of brand and financial stability of state higher educational establishment in Ukraine is determined. And also the influence of brand of state higher educational establishment on its financial stability is investigated.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Фінансова стійкість, державний вищий навчальний заклад, бренд, бренд-менеджмент. (Financial stability, state higher educational establishment, brand, brand-management.)
Теми: За напрямами > Економіка
Підрозділи: Економічний факультет > Кафедра фінансів
Розмістив/ла: Ірина Погончук
Дата розміщення: 15 Лют 2018 15:38
Остання зміна: 15 Лют 2018 15:38
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6745

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент