Лушпай , Л. І. (L. Lushpai) (2010) Буллінг як соціально-педагогічна проблема та шляхи її вирішення (на прикладі досвіду середніх загальноосвітніх шкіл Великої Британії). Українознавчий альманах (Вип. 4). pp. 126-131.
PDF
- Published Version
Download (137kB) |
Анотація
У статті проаналізовано явище буллінгу з соціально-педагогічної точки зору. Доводиться, що діючі в суспільстві гендерні стереотипи спричиняють виникнення цієї проблеми. Заходи, спрямовані на викорінення цього явища, є важливим напрямком виховання гендерної культури молодого покоління. (Problem of bullying is analysed from socio-pedagogical perspective. The author proves that bullying is caused by the existing gender stereotypes. Anti-bullying strategies are of great importance in forming gender culture of a young generation)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Теми: | За напрямами > Освіта > Педагогіка Навчальні матеріали та презентації |
Підрозділи: | Наукові центри > Лабораторія «Сучасні технології формування іншомовної комунікативної компетенції» Навчально-науковий інститут лінгвістики > Кафедра міжкультурної комунікації |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 08 Чер 2011 08:19 |
Остання зміна: | 08 Чер 2011 08:41 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/761 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |