Digital Repository of Ostroh Academy

Філософська концепція стратегії підприємства як чинник формування стратегій позиціювання

Козак, Л.В. (L. Kozak) (2011) Філософська концепція стратегії підприємства як чинник формування стратегій позиціювання. Наукові записки. Серія "Економіка". Фінансова система України., Вип.16. pp. 159-167.

[img]
Preview
PDF
Download (501kB) | Preview

Abstract

У статті здійснено оцінку теоретико-методологічних підходів трактування філософської концепції стратегії, визначено її вплив на формування інших складових стратегічного набору підприємства, зокрема стратегій позиціювання (In the article the theoretical and methodological approaches to interpretation of philosophical concept of strategy have been evaluated. The influence of this concept on the forming of other components of enterprise strategic mix, particularly positioning strategy, has been determined)

Item Type: Article
Corporate Creators: UNSPECIFIED
Uncontrolled Keywords: стратегія, місія, бачення, стратегічні цілі, філософія функціонування підприємства (strategy, mission, vision, strategic aims, operation of business philosophy)
Subjects: by fields of science > Management of enterprises. Management > Management. Economy of information
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of Economics Management
The College of Economics Management > The Department of Finance
Depositing User: Пров. б-р Наталя Денисенко
Date Deposited: 10 Jul 2011 09:38
Last Modified: 10 Jul 2011 09:38
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/935

Actions (login required)

View Item View Item