Apple religion: новий релігійницй феномен чи явище корпоративної релігії («Apple Religion»: a New Religious Phenomenon or the Manifestation of Corporate Religion)

Барановська, У. (U. Baranovska) (2015) Apple religion: новий релігійницй феномен чи явище корпоративної релігії («Apple Religion»: a New Religious Phenomenon or the Manifestation of Corporate Religion). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філософія» (Вип.17). pp. 130-133.

[thumbnail of 26.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (264kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано «Apple religion» як феномен, що виник внаслідок впливу продукції компанії «Apple» на свідомість споживачів. Досліджено «Apple religion» крізь призму характерних для поняття релігії ознак. На основі виокремлених рис розглянуто «Apple religion» як явище корпоративної релігії компанії.
(The article analyses «Apple religion» as a phenomenon whose essence is rooted in the effect produced by the Apple
company products onto its consumers’ minds. «Apple religion» is analyzed through the prism of signs characteristic
of the notion of religion. On the basis of singled out features «Apple religion» is viewed as a manifestation of the company’s corporate religion.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Релігія, «Apple religion», корпоративна релігія, віра (Religion, «Apple religion», corporate religion, faith)
Теми: За напрямами > Релігія
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 30 Лип 2015 11:38
Остання зміна: 30 Лип 2015 11:38
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3899

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент